NutraGold – бренд із сімейства компанії Diamond Pet Foods, випущений на ринок понад 20 років тому. Розширена та покращена лінійка сухих кормів, в першу чергу для собак, але також і для котів, стала логічним продовженням більш ранньої версії Нутри.
Приватний сімейний бізнес із Міссурі (США), починаючи з 70-х років минулого століття, не лише розширює виробництво, а й регулярно запускає нові марки кормів. Кожен наступний бренд стає на сходинку вище за попередній. Насамперед інновації відносяться до рецептури та підбору харчової сировини.
Враховуючи зростаючий експорт, фірма зробила оригінальний хід: для зовнішнього ринку було розроблено спеціальну формулу та торгову марку NutraGold. Новий корм пропонував удосконалення відповідно до актуальних установок дієтологів та запитів європейських покупців.
Так NutraGold вийшов на рівень « холістик » за рахунок впровадження трьох пунктів:
Повсякденне меню складено з певним вишукуванням, з кількох видів м'яса, з овочами та фруктами. Більше того, для собак є серія беззернових продуктів.